Alla inlägg under juni 2009

Av Anna - 3 juni 2009 21:00



I dag är Boss 19 veckor och väger 21.8kg och är ca 54 i manken.

Av Anna - 2 juni 2009 15:30



I går ringde Lina och frågade om jag ville följa med å plocka murklor. Så mellan 19-20.30 var vi runt på hyggen och letade för fullt, resultatet blev 5stycken. Jag gav bort mina 3 till Lina som vart överlycklig.


Det har ju varit kanonväder här i flera dagar och nu är solen som bortblåst.

Så idag blev det en innedag... städat, tvättat, läst tidningar mm.

Niklas jobbar em i veckan så jag och lillen är själv, de är ganska skönt att kunna göra precis vad man vill.


Nä nu är det dax att börja med middagen.


Vi hörs

Av Anna - 1 juni 2009 13:49



Idag när jag var i stor stan passade jag på att besöka granngården.

Dom har jättemycket fina blommor men inga för mig, utan jag inhandlade en gurkplanta och en melonplanta. Tvivlar ju skarpt att jag får några meloner men det är ju roligt att prova i alla fall.


Trevlig dag....


Av Anna - 1 juni 2009 13:40



Förvirrad som man är kom jag på i går kväll att gul´saaben skulle få körförbud idag. Skyndade att surfa in på bilprovningens hemsida och leta tid....första lediga var 16 juni. Hmmm det skulle ju inte funka så jag pratade med grannen som tipsade mig att kolla bilprovningens hemsida melllan klockan 7-8 på morgonen då dom släpper fler tider.

Sagt och gjort, klockan 0750 var jag inloggad och dom hade släppt 8 tider idag...phu vilken tur. Så vid 1030 rullade jag in och 1045 hade jag blankt papper i handen, UA. Så nu är det bara att gasa vidare ett år till.



Ovido - Quiz & Flashcards