Direktlänk till inlägg 6 oktober 2009

Skämmes Anna

Av Anna - 6 oktober 2009 15:01


Tiden som flyger förbi, de är så man inte riktigt hänger med. Jag lovade för snart en månad sen att bättra mig men icket. Ja vad kan man säga....skämmes Anna


Sen sist jag skrev så har jag blivit arbetslös, ja.. de var ju väntat eftersom jag hade 6 månaders uppsägningstid. Så nu är jag inskriven på arbetsförmedlingen och hoppas att man inte behöver vänta så länge på stämplingen. Men det kommer nog att gå bra.


Dagarna fördrivs mest med att vandra runt i skogen med Boss, påta i trädgården och fundera på middagsmat.Flört 


Vi hörs.... Ja,ja, jag ska bättra mig


En bild på Boss, se så stilig han blivit...

  

 
 
Jultider

Jultider

6 oktober 2009 15:22

Vilken fin hund :)

Kika gärna in min blogg!

Ha det fint!

http://jultider.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 23 februari 2011 19:48


Gjorde slag i saken och köpte mig en kamera tillslut. De vart en Nikon d3100 som jag är riktigt nöjd med. Har mest tillbringat helgerna med att vara ute och fotat de har ju varit så underbart väder, lite kallt men sol.   En actionbild på min unde...

Av Anna - 7 januari 2011 17:05


Nytt år nya möjligheter   Då var jul, nyår och födelsedag bortgjord, inte för att jag tycker de är tråkigt. Men för mig är nog den perioden den stressigaste på året.   I dag har vi gjort bort massa ärenden bla har Boss fått sin årliga spruta ...

Av Anna - 24 mars 2010 07:04


I går var en glädjens dag. Efter att ha varit arbetslös sen 17 september fick jag igår ett brev från min förra arbetsgivare Volvo. Dom vill ha mig tillbaka!!! Så från och med den 12 april är jag en arbetande kvinna igen. Jippi      Det känns så...

Av Anna - 22 februari 2010 17:03

Fick idag 3 sorters chilifrön med posten så det var bara att skynda sig plantera.   Anaheim - tidig sort med mild hetta, smakrik och aromstisk Peters Peppar - en lite annorlunda chili på grund av sin ibland snarlika likhet med en manlig kroppsd...

Av Anna - 22 februari 2010 10:15

Helgen har i stort sett bara bestått av att elda, elda och elda. Vi har haft ner mot   -25 grader och jätteblåsigt, men nu börjar det äntligen lätta. Enligt min 5-års dagbok så brukar v8 vara den sista riktigt kalla veckan. Niklas har jobbat h...

Skapa flashcards