Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Anna - 13 juni 2009 16:00



I morse packade jag och Boss in oss i bilen och åkte till Vännäs där det är internationell hundutställning i helgen. När vi kom till Rödåsel kom jag på att vi glömt vaccinationsintyget, så det var bara att vända hemåt igen.

Vi ställde inte ut men för att få ta med sig hunden in på området så måste man kunna visa upp giltigt vacc.intyg


När vi väl kom fram vart det nästa chock...4798 hundar var anmälda till helgen tävligar. Det är ju helt galet, trodde nästan inte att de fanns så många hundar.


Vi träffade Boss uppfödare, Anna på Tappinskins kennel. Hon var där och skulle ställa ut Boss mamma Tappinskis Obax Onaedo även kallad "Diva".



Nästa år så får vi ställa upp också, oj vad jag gruvar mig. Här tränar vi på att stå fint...de är inte lätt kan jag säga.




Ovido - Quiz & Flashcards