Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Anna - 10 juni 2009 20:49



Vilket tråkigt väder de är. I dag så har jag och Boss varit till Hansskogs plantskola i Norrbyn och handlat. De vart en grönmynta som jag ska ha till kanske värdens goaste drink...mojiton i sommar.


Sen inhandlade jag också en vinranka, Zilga. En härdig sort som kommer från Lettland. Kräver soligt varmt läge för att mogna och få god arom. Det lät väl intressant. Det blir kul att se om jag får några druvor till hösten.



Trevlig kväll..

Av Anna - 10 juni 2009 10:29



I bland så tror jag att det aldrig kommer att bli sommar.

I dag har vi +17grader... men det är mulet och blåser en hel del.

Undra när det ska bli sådär riktigt varmt med strålande sol och molnfritt.


I dag ska jag försöka städa upp här hemma, dom senaste dagarna har vi varit ute nästan hela tiden så det behövs verkligen en riktig stor städning här inne. 


Vi hörs....

Av Anna - 10 juni 2009 10:20



I morse klockan 0619 fick Sara och Jimmy en liten kille som var 50cm och vägde 4055gram. Det hade visst gått både snabbt och bra.

Hemma väntar nog storebror Eddie full av förväntan.


MÅNGA GRATTISKRAMAR FRÅN OSS


Ovido - Quiz & Flashcards