Alla inlägg under januari 2011

Av Anna - 7 januari 2011 17:05

Nytt år nya möjligheter


Då var jul, nyår och födelsedag bortgjord, inte för att jag tycker de är tråkigt. Men för mig är nog den perioden den stressigaste på året.


I dag har vi gjort bort massa ärenden bla har Boss fått sin årliga spruta mot kennelhosta, gubben har besökt k-rutan och jag har kollat in systemkameror på mediamarkt.


De där med med systemkameror är ju en hel vetenskap. Jag fick en fin grundplåt till en kamera när jag fyllde år men nu är ju frågan.. vad vill jag ha?

En billig kamera med bra objektiv.. en bättre kamera med halv kasst objektiv men med möjlighet att köpa något bättre sen.. Hmmm ja, de blir nog att fundera ett tag till.


Är lite småsugen på en sån här

  


Vi hörs // Anna

Ovido - Quiz & Flashcards