Alla inlägg under april 2009

Av Anna - 30 april 2009 18:43



Solen har lyst hela dagen och nu är äntligen grillen startad. Niklas jobbar och kommer inte hem förrän 1900 så snart är de dax för middag.


Ett par bilder från idag



Av Anna - 30 april 2009 13:57



Äntligen har växthuset kommit, jag är så lycklig.

Slänger upp en bild på paketen



Av Anna - 30 april 2009 08:32



Solen skiner idag oxså och de är + 9 grader i skuggan, tittar man ut genom fönstret så ser man att de är alldelens vindstilla. Det verkar bli en underbar dag.


Sitter här och väntar på att DHL ska leverera mitt nya växthus, de känns så bra. Jag tycker de har gått en evighet sen jag beställde de men de är nog inte mer än 2 månader. Hoppas han ringer snart.....



Av Anna - 30 april 2009 08:24




Jag glömde bort att skriva in hur de går för mig i min viktminskning. Sen förra veckan är de - 0.9 kg =) Men jobbigt är det att leva utan allt gott. Hoppas de fortsätter så kommer jag att bli värsta bikinibruden i sommar. ;) 




                               



Av Anna - 30 april 2009 07:00

Av Anna - 29 april 2009 20:10



Idag är Boss 14 veckor så de var dax för vägning... 14.4 kg.... inte konstigt att de är tungt att bära upp han för trappen. ;)

ved

Av Anna - 29 april 2009 11:01



Så här mycket ved fick vi av tallarna...........de borde räcka till hösten. ;)


Obs..bilden är tagen igår i regnet...




Av Anna - 29 april 2009 09:20



Solen skiner och de är + 8 grader i skuggan, man kan inte annat än småle.

I dag ska jag försöka sätta om mina tomatplantor och tagetes. De skulle ha varit gjort för länge sen, men sen lillen kom har tiden lixsom inte räckt till.


Senare idag ska vi väga in oss....Boss blir ju 14 veckor idag och nu är de en vecka sen jag vägde mig sist.....spännande.


Men jag tror rent av att jag ska gå en promenad före jag börjar med innejobbet.


                         

                            




Ovido - Quiz & Flashcards