Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna - 7 oktober 2009 08:43


Hade förväntat mig att snön skulle ligga vit på morgonkvisten, men icket så nicket. Eftersom media hade ju gått ut och varnat för snö och halka så vart man lite besviken i morse när det var +7 grader och regn. Det blir ju så mycket trevligare när det vita guldet faller. Hur är det dom säger...den som väntar på nå gott väntar aldrig förlänge.


Nä nu är det dax att he sig ut och lägga på vinterdäcken


Trevlig dag

Av Anna - 6 oktober 2009 15:01


Tiden som flyger förbi, de är så man inte riktigt hänger med. Jag lovade för snart en månad sen att bättra mig men icket. Ja vad kan man säga....skämmes Anna


Sen sist jag skrev så har jag blivit arbetslös, ja.. de var ju väntat eftersom jag hade 6 månaders uppsägningstid. Så nu är jag inskriven på arbetsförmedlingen och hoppas att man inte behöver vänta så länge på stämplingen. Men det kommer nog att gå bra.


Dagarna fördrivs mest med att vandra runt i skogen med Boss, påta i trädgården och fundera på middagsmat.Flört 


Vi hörs.... Ja,ja, jag ska bättra mig


En bild på Boss, se så stilig han blivit...

  

Ovido - Quiz & Flashcards