Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Anna - 15 juni 2009 17:11



Måste bara gratta min underbara kompis Linda som skrev teorin för att ta BE-kortet och klarade givetvis det galant. GRATTIS, GRATTIS

Nu är det bara uppkörningen kvar. ;-)



Av Anna - 15 juni 2009 16:00



I dag har vi haft + 13 grader och regn, när ska det bli sommar??!!!!

Jag vill ha SOL och VARMT!! Är det så mycket begärt.??


I dag har jag suttit och börjat knåpa ihop ett cv vilket inte är så lätt kan jag säga. I morgon ska jag besöka min jobbcoach på startkraft så det var hög tid att börja skriva ihop ett första utkast för bedömning.


I morse så hade jag en sån där riktigt "bad hairday" så jag ringde till Sara på Sax och bokade en tid. Så onsdag förmiddag ska jag dit och bli snygg inför midsommar. Jag bokade både för klipp och färg, men frågan är hur mycket jag ska klippa. Kanske som jul för två år sen..riktigt kort, eller så blir det page kanske. Nä nu fick jag riktig beslutångest.


Vi hörs...


Ovido - Quiz & Flashcards