Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Anna - 17 juni 2009 20:39



Nu är Boss nu 21 veckor (på söndag 5 månader) och väger 24.4 kg och är 57cm i manken. Han växer så det knakar.

Av Anna - 17 juni 2009 20:15



På Jonnas begäran lägger jag upp en bild på mig och min farligt snabba Saab. ;-)

Av Anna - 17 juni 2009 17:32


På förmiddagen idag så äntrade jag gula faran och begav mig till stan. Jag hade ju tid för klipp och färg hos Sara på Sax.

När jag kom till Hissjö så stod han där....lagens långa arm vinkade in mig till sidan. Jag fick visa körkortet och blåsa i ballongen. Efter lite surr...han var supertrevlig, så sa han - Du..de gick lite fort där borta genom kurvan.

Ja vad ska man säga, han hade ju rätt. Boten löd 60 på 50 väg och summan blev 2000:-. Så idag har jag gjort mig midsommarfin för 3200:-.

Slå det om ni kan!!!


Sen for jag vidare till min älskade syster som bjöd på lunch, grillad kyckling, lime aioli och baguette. Om ni inte provat lime aioli så gör det, de är så gott. Efter lunch så kom min super gulliga mamma dit med massor av blomplantor som vi fick dela på. Så nu är morgondagen räddad.


Trevlig kväll.....


Ovido - Quiz & Flashcards