Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Anna - 16 juni 2009 14:14



Jag och Boss for in till stan i morse för att träffa min jobbcoach. Det gick riktigt bra, fick väldigt bra feedback på min cv. Så nu är det bara lite finjusteringar kvar.


Efter mötet så for vi vidare till Mariedal och gick in på Djurmagazinet. Vi gick runt i butiken och hade lite socialträning. Butikspersonalen var supertrevlig som vanligt och bjöd lillkillen på mycket leverkarameller vilket var väldigt uppskattat.

En av tjejerna där fick flera blöta pussar av Boss, vilket inte vill säga lite eftersom de är bara vissa utvalda som får den äran.


Vi passade även på att köpa ett märgben och utställingskoppel så nu ska vi träna inför höstens utställningar.


Som jag sagt tidigare....ska ni socialträna på någon butik i Umeå så besök gärna Djurmagazinet, dom är sååå trevliga.


Efter Djurmagazinet så gick jag in på BOOM och fyndade den här snygga, svarta "hinken" för 100:-. Här har jag planterat gräslöken i den.


Efter planteringen var det dax för vattning och döm av min förvåning när jag upptäckte att mina potatis-i-hink har knopp, inte bara en utan flera.

Så med lite tur så får vi äta våran egen färskpotatis till midsommar. =)


Först i år var Rocket.

Ovido - Quiz & Flashcards