Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Anna - 5 juni 2009 16:22



Då var man hemma igen efter ett par timmar hos min syster och hennes familj där det var kalas idag.

Min systerdotter Ellen och hennes pappa Mats hade slagit ihop deras födelsedagar så det var bullat upp rejält och det ända som saknades var smörgåstårtan men den kanske kommer nästa år. ;)


En bild på födelsedagsbarnet ELLEN 1 år idag





På vägen hem till byn så stannade jag på grönskylten och inhandlade en flaska rött och ett par pilser. Sen blev det ICA kvantum och där stod det 2st jättetrevliga tjejer och sålde svenska jordgubbar, jag kunde inte motstå frestelsen utan köpte 2 liter. Mmmm längtar redan tills efterrätten i kväll...jordgubbar och vaniljvisp.


Kan verkligen rekomendera vinet jag köpte, riktigt gott till grillat.....

Fetzer Valley Oaks Merlot (nr 16669) 89:- på systmbolaget





Av Anna - 5 juni 2009 10:08



Vad är det för dag idag...vad är det för dag idag?? JO..De är ju Ellens födelsedag .. HURRA, HURRA, HURRA


Grattis lillgumman på 1-års dagen


                                   birthday cake clipart



Ovido - Quiz & Flashcards