Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Anna - 6 juni 2009 18:26



I dag har jag som sagt varit i kyrkan och kollat på vigseln mellan Tom & Maria. Under tiden har Niklas och svärfar börjat lägga in plattorna i växthuset, det blir sååååå bra.


Efter middagen for Niklas på whisky provning  så jag och Boss är hemma och tar det lugnt, var lite sugen på att följa Linda till Trehörningen på pubkväll men man kan ju inte lämna lillen ensam.


I förrgår sydde jag en hundbädd alldelens själv, jag är så stolt. Så nu ligger Boss och myser medans jag har hällt upp en bacardi melon och sprite.



Trevlig kväll

Av Anna - 6 juni 2009 17:52



I dag gifte sig några bekanta till oss, Tom & Maria. Vi var inte bjuden på festen men jag och Linda for till kyrkan för att tjyvkika lite.


En bild på det vackra brudparet.


Ovido - Quiz & Flashcards