Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Bilträff på Gammlia

Av Anna - 24 juni 2009 21:35


Bilderna har Mats Alfredsson tagit, en av Umeås bästa fotografer enligt mig.


I dag rullade jag ut GTO:n och gjorde den riktigt sommarfin, det vart både att tvätta den, dammsuga och putsa rutorna. Lagom när jag var klar kom Niklas hem från jobbet, vilken timeing han har. ;-)


GTO:n har ju varit lite svårbromsad på slutet så Niklas kopplade bort bromsservon och jag säger bara de.... Jag har en ny bil!! Vilken skillnad!!


Efter middagen så entrade jag och Boss kärran och åkte in till stan där de var onsdagsträff på Gammlia. Vi har varit där många gånger men idag så slog de alla rekord. De var sjukt mycket bilar, mc, moppar och folk. Vi parkerade i en rondell för de var knökfullt överallt.



Hoppas Umeås befolkning förstår att i kväll var ingen engångsgrej bara för att de är Motorveckan, utan att de är onsdagträffar hela sommaren på Fröken Fjällströms Café på Gammlia. Tänk vad kul om de alltid skulle vara en sån här uppslutning.


Vi fastnade också på 2 kort (bild 191 & 205) på VK:s hemsida kolla in deras bilder här


Fler bilder från Mats som är tagen under veckan KLICKA HÄR eller HÄR


Trevlig kväll.......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 23 februari 2011 19:48


Gjorde slag i saken och köpte mig en kamera tillslut. De vart en Nikon d3100 som jag är riktigt nöjd med. Har mest tillbringat helgerna med att vara ute och fotat de har ju varit så underbart väder, lite kallt men sol.   En actionbild på min unde...

Av Anna - 7 januari 2011 17:05


Nytt år nya möjligheter   Då var jul, nyår och födelsedag bortgjord, inte för att jag tycker de är tråkigt. Men för mig är nog den perioden den stressigaste på året.   I dag har vi gjort bort massa ärenden bla har Boss fått sin årliga spruta ...

Av Anna - 24 mars 2010 07:04


I går var en glädjens dag. Efter att ha varit arbetslös sen 17 september fick jag igår ett brev från min förra arbetsgivare Volvo. Dom vill ha mig tillbaka!!! Så från och med den 12 april är jag en arbetande kvinna igen. Jippi      Det känns så...

Av Anna - 22 februari 2010 17:03

Fick idag 3 sorters chilifrön med posten så det var bara att skynda sig plantera.   Anaheim - tidig sort med mild hetta, smakrik och aromstisk Peters Peppar - en lite annorlunda chili på grund av sin ibland snarlika likhet med en manlig kroppsd...

Av Anna - 22 februari 2010 10:15

Helgen har i stort sett bara bestått av att elda, elda och elda. Vi har haft ner mot   -25 grader och jätteblåsigt, men nu börjar det äntligen lätta. Enligt min 5-års dagbok så brukar v8 vara den sista riktigt kalla veckan. Niklas har jobbat h...

Ovido - Quiz & Flashcards