Alla inlägg den 22 april 2009

Av Anna - 22 april 2009 19:33



I dag har vi inte gjort många knop. Bytte däck på saaben och släpvagnen sen for Niklas in till stan och snaggade sig.

Jag och Boss har varit ute och busat lite men vi bägge två har varit ganska loj idag. Hoppas han har blivit så pass mycket bättre i kistan så vi får sova åtminstone till 0530 imorgonbitti, de skulle vara skönt. =)


Nu ska vi titta på hitta hem o sen är de mitt hat/kärleksprogram rent hus.


Vi hörs.....


Av Anna - 22 april 2009 12:10


Läste just på vk.se att volvo i umeå har varslat ytterligare 320 anställda. Man blir så ledsen, hade ju hoppats på att allt skulle vända innan september så jag får vara kvar.

Men de är väl bara att bita ihop och komma igen. En kompis var förbi tidigare så vi satt och spånade efter något bra jobb. Har ni någon bra ide vad man ska satsa på i framtiden? Skriv gärna så jag får lite ideer.


Av Anna - 22 april 2009 08:45



Ni som missade den på tv, här kommer den igen. Jag tycker den är klockren =)


Av Anna - 22 april 2009 07:50



Nu förstår jag dom som menar att ha en hundvalp är som att ha en bebis.

Har inte sovit mer än 2 timmar i stöten inatt. Lilleman har varit lite risig i kistan och väckt upp mig ganska precis kl.0000, 0200, 0430 och 0630.

Man har ju inget val, de är bara att stiga upp och gå ut.


Nu kommer solen fram och det verkar bli en riktig kanondag. Det är redan +2.5 i skuggan. =) Undra om man kanske skulle gå ut och skifta däck på bilen.


Vi hörs.......

Ovido - Quiz & Flashcards