Alla inlägg den 6 april 2009

Av Anna - 6 april 2009 21:00



Det vart en lång dag idag. Efter frukosten for Niklas in till stan medans jag pratade ihop de med mamma vad vi ska ta med oss till fjälls under påskhelgen.


När Niklas kom hem så for vi och hämtade en snöskoter som vi har lånat under påsken. Det visade sig va en hel del jobb innan den är ok, men vi behöver  inte betala någon hyra för den så man kan nog inte begära så mycket. Nog saknar man tiden då vi hade varsin, det var ju lite enklare då. Men man kan ju inte ha allt, eller??!!


Efter lunch hjälptes vi åt att skruva ut framstolarna ur Firebirden och började plocka ner instrumenteringen - Fredrik kom förbi senare under eftermiddagen och hjälpte till att dra ny el.

Det vart tydligen lite jobbigt så nu har jag beställt ett nytt kopplingschema på ebay, laminerat och klart för 200:- inkl.frakt


Nu sitter killarna framför ebox:et och jag funderar på att se csi på kanal5.



Visst är det vackert hos oss



Av Anna - 6 april 2009 09:52



Vaknade imorse vid 0630 att pappa ringde, han hade missat att fabriken står stilla i 2 veckor så jag är ledig. I samma veva flög Niklas upp ur sängen som en fjäder och påstår sig ha hur mycket som helst att göra. Lite jobbigt, jag som ville sova längre.


När jag kom ner så ser jag att det SNÖAR och det har kommit en hel del sen igår kväll. Det är riktigt aprilväder, ena dagen strålande sol och nästa snö och kallt.


Efter frukosten ringde min älskade syster, hon har fått magsjuka inatt. Jag säger bara det -Huvva vad olustigt och vi som var där på kalas igår, bara jag inte blir smittad det är ju snart påsk.


Ovido - Quiz & Flashcards