Alla inlägg den 21 april 2009

Av Anna - 21 april 2009 13:50



Då var vi tillbaka efter ett par timmar i stan. Boss skötte sig utomordentligt bra. =)

Vi har varit och gått runt lite granna och besökt ett par djuraffärer. De var lite läskigt i första djuraffären, mycket hundar och folk. Men efter ett par minuter var han som hemma. I nästa butik så gick det betydligt bättre, jättebra butikspersonal som var supertrevlig och bjöd på smaskiga leverkarameller. =) Så har ni en hund som behöver miljöträna så rekomenderar jag verkligen DjurMagazinet på Mariedal i Umeå. Dom var jättegulliga och supertrevlig mot oss båda.


Nä nu sitter Boss vid dörren och väntar.....bäst jag skyndar mig. =)






Av Anna - 21 april 2009 09:22



Eller man kanske skulle säga god förmiddag.;)

I morse vaknade lilleman vid 0530 och ville ut och pinka...de är ju bara att gilla läget han är ju ändå min lilla bebis. Så snabbt ut och sen skyndade vi oss isäng igen. =) Sen sov han så gott ända till 0730 då de var dax för frukost.


Igår kväll var mina underbara föräldrar här och hällsade på, riktigt trevligt var det. Mycket prat om hundar och pappa lekte en hel del med Boss.

Dom hade med sig en riktigt god tårta, Almondy med mandel och snickers.

Den gillar vi skarpt. =)


Ovido - Quiz & Flashcards