Alla inlägg den 5 april 2009

Av Anna - 5 april 2009 17:25



Nu har man varit och frossat. ;) Vi har en kompis som är fruktansvärt duktig på att göra tårtor. Dagen till ära hade hon gjort en spindelmannen tårta, det var uppskattat  ska jag säga. Hon skulle lätt kunna sadla om från undersköterska till konditor. Synd att jag inte har något kort, men här är en av hennes tidigare tårtor;





Jag vart som kvar hela dagen, anlände vid 11 och for hem 1530. Man träffar släkten alltför sällan så det är mycket som ska tas igen.


Niklas kommer nog hem från jobbet när som helst så det är nog dax att börja med middagen. På menyn idag står det spagetti, korv, fläsk och stekt ägg.



Av Anna - 5 april 2009 10:39



När man som jag är hemma på dagarna är det som gränsen  mellan vecka och helg suddas ut. Det var inte förrän nu på morgonen som det verkligen slog mig att det är söndag idag.

Dagarna rullar lixom bara på, nu har ju sambon jobbat i helgen så det gör väl sitt också.


Nä nu ska jag fara iväg på barnkalas, hoppas familjen har bullat upp rejält för det var längesen man fick nå gofika. ;)



Ovido - Quiz & Flashcards