Alla inlägg den 2 april 2009

Av Anna - 2 april 2009 16:45



När man som jag är permitterad så hittar man hur mycket som helst att göra. Konstigt de där men jag förstår verkligen pensionärer som säger att dagarna alltid är fullbokade, jag vet inte hur jag ska ha tid att börja jobba igen. ; )


Idag har jag varit och hällsat på min älskade syster på hennes jobb, det vart att inhandla lite plastmuggar, braständare, handskar och superunderställ. Man var ju tvungen att passa på för hon går på mammaledighet imorgon och är hemma ända fram till jul.

Därefter så vek jag in på ÖB och handlade påskgodis för 39,90 / kg = billigt, vart 1.5kg så det ska nog räcka under påskhelgen.

For vidare till Ica kvantum och köpte mat.




När jag sen kom hem höll Niklas på att tvätta och städa bilarna, så det var bara att hugga in. 3 bilar och 2 timmar senare var vi klar. Det behövdes verkligen, dom var så smutsiga.


Klockan var nu 1600 och det började kurra rejält i kistan så de vart en snabb middag, potatisbullar, stekt bacon och lingonsylt. Inte så nyttigt kanske men riktigt gott.


Nä nu ska jag slappa och läsa nyast nummret av Allt om trädgård som kom idag.



.



Ovido - Quiz & Flashcards