Alla inlägg den 15 april 2009

Av Anna - 15 april 2009 11:17



Igår packade jag och en kompis bilen och for till Iggesund för att titta på en hundvalp. Vi startade resan vid 0700 gjorde en mellanlandning på Ikea i Sundsvall och ankom vid 1230 vid Iggesund.

Det var så lyckat att den valpen som jag tingat var den som kom fram och satte sig i mitt knä, precis som att han ville ha mig också.

Efter ett par timmar med uppfödaren bar det av hemåt.

Det gick faktist riktigt bra, han traskade runt ett varv och la sig sen till ro.


Vi hade gjort i ordning en hundbädd som stod nedanför sängen och där sov han hela natten, inget gnöl eller toalettbesök. Riktigt skönt när vi bägge vaknade utvilade imorse.


Vi har bara ett problem, namn, har ni något bra namn förslag till en hanhund?

Snälla ge mig några tips.


Han är av rasen Rhodesian Ridgeback så han blir ganska stor.






Ovido - Quiz & Flashcards