Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Anna - 21 maj 2009 10:35



17 veckor och väger 19,7 kg och är 49cm i manken.



Av Anna - 21 maj 2009 10:16



En stolt hund som hittat en pinne att bära med sig. Här får han syn på några fåglar ute på åkern.




Boss bästa vän heter Tina och är en schillerstövare på 3år. Lite morgonbus..



Snart är dom lika stora =)   Kolla in Boss CRAZY EYES



Trevlig förmiddag

Av Anna - 21 maj 2009 08:39



När jag klev upp i morse värmde solens strålar genom mitt fönster, men nu är dom som bortflugna. Vart tog solen vägen? Jag tänker på alla som är ledig dom här 4 dagarna och behöver sol och värme för att orka jobba ända tills semestern. När man som jag är hemma nästan allt  jämt så är det inte lika viktigt, är det inte sol idag så är det kanske det imorgon.


Idag ska jag och Boss fara till mina föräldrar och uppvakta Pappa som fyller år idag. Undra vad som bjuds på?? Han har lovat en gó middag kan det bli grillat kanske? Hoppas....det är ju aldrig fel.


Vi hörs.....

Av Anna - 21 maj 2009 08:06



Vad är det för dag idag?? Vad är det för dag idag?? Jo, de är ju Pappas födelsedag...............HURRA, HURRA, HURRA !!!


                               happy birthday balloons clipart




Ovido - Quiz & Flashcards