Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Anna - 15 maj 2009 08:16



Igår när på jobbet passade jag på att ta hem 10 pallkragar. Niklas vart inte så nöjd när han vart tvungen att komma ner till stan enkomt med släpvagen. Men eftersom dom från volvo är gratis och dom man köper i handeln kostar över 100:- styck så hade han inget val. Man måste ju passa på nu innan september då jag slutar.


Vi hörs...

Av Anna - 15 maj 2009 08:08



Sol sol sol vilket underbart väder det är idag. Synd bara att jag börjar bli förkyld, vaknade i morse med att halsen värkte och jag var lite småsnorig. Hmmm typiskt så här inför helgen.


Dagens schema är fullspäckat, det ska damsugas, torkas golv, bäddas rent i sängen och vattna alla blommor. Så det är bara att sätta igång. ;)


Senare i dag ska jag göra 2 älgstekar, svärfar kom hit med kött igår eftermiddag och ville så hemst gärna ha stek i helgen. Så det blir kött och potatis till middag idag. Gott och nyttigt.


Ha de...


Ovido - Quiz & Flashcards