Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Anna - 16 maj 2009 17:37



I dag har det inte gått i många knop, halsontet har gått över men jag är väldigt snorig. Niklas jobbade halvdag idag så vid 12 var han hemma, de var helt perfekt eftersom jag vill helst inte göra någonting.

(jag har fullt upp med att snyta mig och så nyser jag hela tiden)

Till middag idag vart det lax och potatis. Gott och nyttigt.


En bild på min och syrrans favvo-lax som serveras på bowlinghallen i Rättvik.... Dit ska jag igen....så underbar god...visst hakar du på i sommar Elin??!!!




Nu ska vi gå en promenad med lillen och sen invänta schlagerfestivalen som börjar vid 9-tiden. Det var många år sen jag såg det sist, så det ska bli roligt.


Trevlig kväll.....



Av Anna - 16 maj 2009 07:22



Idag känns det som man blivit överkörd av tåget ;) skämt å sido jag är jättesnorig och känner mig allmänt sjuk. Provade att ta tempen i morse men jag tror de är fel på termometern då det visade sig att jag bara hade 37,5 alltså feberfri. Det känns som jag är riktigt sjuk.....


Boss väckte mig redan 06.15 och ville ut, de känns så fubbit att Thor kan sova ända tills kl 9-10 på morgonen. Tänk om man skulle få ha sovmorgon en dag i alla fall. Ingen som har något tips hur man kan vänja killen att sova längre? Jag tar tacksamt imot alla förslag.


Nä nu ska jag upp och bädda sängen..


Hej så länge



Ovido - Quiz & Flashcards